Žieminiai batai

 

Batai yra gražiausia žmogaus kūno dalis ir svarbiausias organas. Kai kurie sako, kad batus reikia dažnai valyti, bet kiekvienas išsilavinęs pilietis šitą patarimą iškart išbraukia iš savo gyvenimo kartu su kitais barbarizmais, tokiais kaip soliariumai arba ta naujoviška klizma (nebeatsimenu, kaip vadinasi. Žarnyno valymas?).

Šįsyk mėginsiu išlaikyti savo, kaip stiliaus ikonos, įvaizdį, pristatydama jums savo žieminius batus.

 

Ant batų nuotraukų dėjau visus efektus, kurie tik buvo „picassa“, kad tik jie gražiau atrodytų (batai, ne efektai).

 

Pirmi batai

Pirmi batai

Šiuos batus man pernai nupirko mama. Mano mama galvoja, kad kiekvienas naujas sezonas (sezonai=metų laikai) reikalauja naujos batų poros. Išsirinktų batų aukštą kainą mama paaiškina tuo, kad „užtat bus ilgam“, tačiau apsisukus metų ratui jai vėl atrodo, kad pernai pirkti batai psaenę ir tinkami nebent į šuns vedžiojimo garderobą.

Tačiau turiu pripažinti, jog mama tikrai išmano apie batų tvirtumą ir kitas savybes. Pavyzdžiui: tikro ir dirbtinio kailio skirtumus, pralaidumą vandeniui, pado prisiuvimo prie pagrindo ypatybes ir, aišku, stilių. Greta šitų ji norėjo man nupirkti dar vienus batus, „kad būtų kuo pasipuošti“. Aš atsisakiau, nes anie buvo su užtrauktuku, o užtrauktukas batų pasaulyje dažnai yra tiksinti bomba. Be to, puoštis batais man skamba kaip itin liūdna veikla.

 

Kadangi „picassa“ efektai gerai atliko savo darbą, nuotraukoje nesimato kailio gabalo, kurį iškando šuo Pisius, kurį pernai radau miške. Pisius apskritai mėgo graužti, be to, buvo įsitikinęs, kad sekso džiaugsmai taip pat verti dėmesio. Nepaisant primityvokų pomėgių, Pisius buvo imlus ir gana lengvai dresuojamas šuo – priešingai Bitutei, kurios nuolatos demonstruojamas išorinis nuolankumas netrukdo jai daryti ką tik nori ir apsimesti, kad nesupranta komandų.

Aš ir Bitė; aš ir Pisius

Aš ir Bitė; aš ir Pisius

Pisiaus istorija komikso forma.

 

Šiuos batus išsirinkau pati.

Antri batai

Antri batai

Jie yra puošnūs, nes turi turbūt didžiausią kulną, kurį aš įstengiu nešioti (iš principo galiu paeiti ir su aukštesniais kulniukais, bet tuomet žmonės stebisi mano eisena, kuri, sako, tampa panaši į sėlinimą). Aišku, pati rinkdamasi batus visada kur nors išsiduriu, o šįsyk išsidūriau, nes nusipirkau batus, kuriuos reikia purkšti impregnatoriumi, kad jie nepraleistų vandens (iš išorės į bato vidų).

Tai manęs labai nenuliūdino, nes impregnatoriaus kvapą aš mėgstu, be to, malonu, kad jis išlieka bute iki vakaro, jei purškei ryte. Netgi kitą rytą gali užuosti silpną impregnatoriaus prisiminimą. Tačiau toks išminčius V.D. man pasakė, kad impregnatoriaus negalima naudoti patalpose, nes jis kaip reikiant kenkia sveikatai.

Taigi impregnatorių naudoti nustojau, nes balkone jis gali pakenkti obuoliams, o jei laiptinėje paliksiu batus, juos gali pavogti.

 

treti batai

treti batai

Kadangi tėtis beveik niekada nedalyvauja Kalėdinių dovanėlių rituale (t.y.pats niekam nedovanoja dovanėlių, bet gražiai padėkoja už gautąsias), labai nustebau, kai jis paskambino iš Norvegijos ir paklausė, ar man nereikia šiltų batų. Atsakiau, kad nepakenks, jei jau rado nebrangius.

Tėtis paklausė mano pėdos dydžio, atsakiau, kad 38, o tėtis pasidomėjo, ar tai reiškia, jog pėda yra 38 centimetrų ilgio.

Tėčio padovanoti batai man labai patinka, nes yra tvirti ir šilti. Tiesa, kai išlydėjau tėtį, jis klausė:

–          Kokius čia baisius batus užsidėjai? Kodėl nenešioji tų, kur aš parvežiau?

–          Čia ir yra tie, kur tu parvežei.

Tėtis kažkaip džiugiai nustebo:

–          Rimtai? Kaip aš čia tokius baisius išrinkau!

Geras žmogus, nors tu ką.

3 thoughts on “Žieminiai batai

  1. Žinai, kai skaičiau apie impregnatorių jau norėjai kai ką sakyti. Bet tada supratau, kad yra V. D., kuris pasako viską, ką sakyčiau aš. Kaip liūdna.
    Užtat tavo tėtis yra… na…supranti 😀

  2. man tai patinka šuns vardas, ne Bitė (nors ir tas neblogas), bet Pisius. mūsų augintinis vardu Piziokas, bet anas yra katinas.

Leave a Reply

